Zapłać BLIKiem i skorzystaj z darmowej dostawy od 250 zł !
×
Regulamin sklepu internetowego www.star-fryz.pl
 
INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH - RODO
pliki

1.Informacje ogólne 
a. Sklep internetowy działający pod adresem www.star-fryz.pl jest prowadzony przez firmę P.H.U. Star-Fryz z siedzibą w Stargardzie Hurtownia ul. Pogodna 13 ,73-110 Stargard NIP 854-001-49-26 REGON 810535990
b. Zakłada się, że Klient sklepu, składający zamówienie przez system sklepu internetowego zapoznał się z jego Regulaminem i akceptuje go w całości.
c. Składający zamówienie przez sklep internetowy www.star-fryz.pl musi najpierw się zarejestrować-wypełnić i wysłać formularz rejestracyjny znajdujący się w dziale Rejestracja. Składający zamówienie zobowiązany jest do pełnego oraz zgodnego ze stanem faktycznym i prawnym wypełnienia formularza rejestracyjnego. W szczególności dotyczy to takich danych jak: NIP oraz Nazwa i Adres ,które posłużą do wystawienia faktury lub paragonu.
d. Hurtownia fryzjerska Star-Fryz mająca swoją siedzibę w Stargardzie przy ul. Pogodnej 13, czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-16.00 w soboty w godz. -nieczynne
e. Hurtownia prowadzi sprzedaż dla profesjonalnych salonów fryzjerskich oraz innych podmiotów gospodarczych posiadających osobowość prawną i związanych z kosmetyką profesjonalną do włosów.
f. Hurtownia prowadzi również sprzedaż dla osób fizycznych.
g. Sprzedaż prowadzona jest na terenie kraju.
h. Większość artykułów fryzjerskich oferowanych przez firmę Star-Fryz przeznaczona  jest do użytku profesjonalnego. Na każdym opakowaniu produktu do użytku profesjonalnego zamieszczona jest odpowiednia informacja na ten temat.
i. Korzystanie ze sklepu internetowego pod adresem www.star-fryz.pl oznacza akceptację tego regulaminu.
 
2.Rejestracja i logowanie użytkowników.
a. Klient ma dwie możliwości rejestracji w sklepie internetowym www.star-fryz.pl
1. Konto prywatne zakup towarów do użytku prywatnego, domowego. Do takiego zamówienia klient otrzyma paragon lub fakturę, według życzenia klienta. Aktywacja konta Klienta rejestrującego się jako" Konto prywatne" następuje samoczynnie poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego ze strony internetowej. Od tego momentu Klient może dokonywać zakupów on-line.
2. Konto firmowe. Sposób rejestracji przeznaczony dla firm. Do zamówienia, takiemu Klientowi zostanie wystawiona faktura VAT lub paragon, zgodnie z życzeniem klienta. Aktywacja konta Klienta rejestrującego się jako" Konto firmowe" następuje samoczynnie poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego ze strony internetowej. Od tego momentu klient może dokonywać zakupów on-line.
b. Zakupów mogą dokonywać tylko Klienci rozpoznawani przez system sklepu internetowego, tzn. tacy którzy przeszli proces rejestracji oraz posiadają swój LOGIN i HASŁO. 
c. Nowy Klient musi się zarejestrować. Rejestracji dokonuje się wchodząc do DZIAŁU REJESTRACJA na stronie
d. Klienci, którzy wcześniej kupowali produkty w sklepie i przeszli proces rejestracji, posiadają już własny Login i Hasło mogą dokonywać zakupów, po uprzednim zalogowaniu się. Klient taki ma wgląd w historię swoich zamówień oraz ich realizację. Logowania można dokonać w DZIALE LOGOWANIE, umieszczonym na stronie www.star-fryz.pl
e. Procedura REJESTRACJI realizowana jest wyłącznie podczas pierwszej rejestracji. Przy kolejnych zakupach wystarczy podać swój login i hasło.
f. W trakcie wizyty w sklepie, po zalogowaniu się, klient ma możliwość aktualizacji swoich danych.
g. Firma star-Fryz zapewnia, że podane w formularzu rejestracyjnym dane służyć będą wyłącznie do realizacji zamówień, będą w bezpieczny sposób przechowywane i nie będą ujawniane osobom trzecim.
 
3.Przyjmowanie i realizacja zamówień
a. Sposoby składania zamówień
1. Telefonicznie poprzez wysłanie faksu
2. E-mailowo poprzez wysłanie e-maila
3. Przez sklep internetowy, rejestrując się w serwisie jako Klient sklepu i umieszczając produkty w koszyku.
4. Zamówienia można składać od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 16.00 w sobotę  - nieczynne
Zamówienia przez sklep internetowy można składać całą dobę. Czas realizacji 3 dni robocze.
b. Obsługa zamówień ze sklepu internetowego
1. Podany przy rejestracji e-mail oraz numer telefonu kontaktowego mogą być wykorzystane tylko do realizacji składanego zamówienia.
2. Firma Star-Fryz zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień wzbudzającego wątpliwości.
3. Zamówienie od Klienta, który uprzednio ni odebrał zamówionego towaru będą realizowane jedynie po uprzednim przelaniu pieniędzy na konto firmy Star-Fryz.
4.Firma Star-Fryz zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, gdy Klient zalega z płatnościami, wynikającymi z realizacji poprzednich zamówień.
5. Firma Star-Fryz zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia, odroczenia w czasie realizacji zamówienia, bądź realizacji tylko w części, np. z powodu braku towaru w magazynie lub wypadku losowego, o czym niezwłocznie informuje Klienta telefonicznie lub e-mailem. W powyższej sytuacji Klient ma prawo odstąpić od złożonego zamówienia, bądź przystać na warunki przy wspólnych ustaleniach.
6. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury lub paragonu. Zmiany dotyczą: zmiany ilości sztuk danej pozycji zamówienia, wycofanie zupełne danej pozycji zamówienia, wycofanie całego zamówienia, zmiany formy płatności, zmiany sposobu dostawy. Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez telefoniczny kontakt z firmą Star-Fryz (patrz. dział KONTAKT). Zamówienie, które ma status" Wysyłka towaru" jest już zaksięgowane i nie można już w nim wprowadzać żadnych zmian.
7. Statusy zamówień internetowych:
- "Oczekuje na realizację"-taki status otrzymuje zamówienie, które złożył Klient.
- "W trakcie realizacji"-zamówienie jest przyjęte i jest przetwarzane.
- "Wysyłka towaru"-zamówienie jest już zaksięgowane i nie można już nanosić żadnych zmian. Zamówienie czeka na wysyłkę lub jest w trakcie wysyłki.
- "Zrealizowane"-zamówienie w pełni zrealizowane i wysłane do Klienta.
- "Anulowane"-zamówienie jest anulowane. Anulować zamówienie można tylko i wyłącznie do momentu, gdy ma ono status" W trakcie realizacji" jeśli zamówienie ma status " Oczekuje na dostawę" -jest już zaksięgowane i nie można już go anulować.
Klient ma prawo odstąpić od umowy
8. Na czas realizacji zamówienia składa się:
- czas potrzebny na przyjęcie zamówienia w firmie
- czas na realizację zamówienia
- czas na zaksięgowanie zamówienia
- czas na przekazanie gotowej przesyłki do dostawy
 
4. Polityka cenowa sklepu
a. Ceny produktów prezentowanych w sklepie internetowym są cenami detalicznymi i zawierają podatek VAT.
b. Przy zakupie towarów powyżej 400zł brutto towar dostarczany jest na koszt firmy Star-Fryz. W pozostałych przypadkach firma dolicza dodatkowe opłaty związane z dostarczeniem towaru. Opłaty za przesyłkę uzależnione są od wagi przesyłki oraz firmy kurierskiej. Opłaty za przesyłkę doliczane są do wartości zamówienia.
c. W przypadku zamawiania towaru u Przedstawiciela Handlowego towar dostarcza przedstawiciel osobiście. W takim przypadku żadne opłaty nie są pobierane.
d. Firma Star-Fryz zastrzega sobie prawo zmiany cen a także ustalania i zmian promocji. Przyjmuje się jednak zasadę, iż cena obowiązująca w momencie składania zamówienia przez Klienta jest wiążąca dla obu stron.
 
5. Płatności
a. Sklep Star-Fryz akceptuje płatności za pobraniem, przelewem oraz gotówka.
- "Za pobraniem"-zapłaty dokonuje Klient u kuriera, który dostarcza przesyłkę pod wskazany przez Klienta adres. Wymagane jest posiadanie odpowiedniej kwoty w gotówce. Bez zapłaty kurier nie wyda zamówionej przesyłki.
- "Przelew"-zapłaty dokonuje Klient przelewem na konto bankowe firmy Star-Fryz. Zamówiony towar zostanie wysłany Klientowi dopiero po wpływie odpowiedniej kwoty na rachunek bankowy. Dane do konta bankowego: 02 1140 2017 0000 4502 0627 8792. Dane do konta bankowego znajdują się również na stronie w dziale Kontakt.
- "Gotówka"-zapłaty dokonuje Klient gotówką w siedzibie firmy. Towar odbiera osobiście.
b. Do złożonych zamówień wystawiane są faktury VAT lub paragony, zgodnie z życzeniem Klienta.
 
6. Dostawa
a. Towar zamówiony u Przedstawiciela Handlowego jest przez Niego osobiście dostarczany i nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty.
b. W przypadku zamawiania towaru w sklepie internetowym lub poprzez e-mail, lub telefon, towar wysyłany jest Firmą Kurierską na adres wskazany przy zamówieniu. W przypadku zamówień internetowych Klient ma możliwość aktualizowania danych wysyłkowych samodzielnie na stronie internetowej, po uprzednim zalogowaniu się. Czas dostawy to trzy dni robocze od momentu weryfikacji zamówienia i przekazania go do wysłania.
c. Płatności dokonuje Klient po otrzymaniu przesyłki za pobraniem. W przypadku płatności przelewem towar zostanie wysłany po uprzednim wpływie kwoty zamówienia na konto firmy.  
d. Do każdego zamówienia przesłanego do siedziby firmy (poprzez sklep internetowy, e-mail czy fax) firma Star-Fryz nalicza opłaty za przesłanie przesyłki. Wysokość opłat zależy od wagi przesyłki.
 
7. Reklamacje i zwroty
a. Reklamacje
Jeśli towar ma wady fabryczne, można go odesłać przesyłką pocztową lub kurierem razem z dokumentem zakupu (fakturze VAT lub paragon) i pisemnym wnioskiem o reklamację z opisem przyczyn reklamacji na adres sklepu www.star-fryz.pl - P.H.U. Star-Fryz ,ul. Pogodna 13,73-110 Stargard 
1. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odesłanych za pobraniem.
2. Do odesłanego towaru należy dołączyć dokument zakupu z pisemną reklamacją.
3. Reklamacje bez podania przyczyny, oraz pisemnego wniosku z reklamacją nie będą rozpatrywane.
4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar zostanie wymieniony na inny, wolny od wad. Jeśli będzie to już niemożliwe (np. wyczerpany nakład), Firma zwróci Klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje Klientowi inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
6. W przypadku reklamacji równowartość opłaty za przesyłkę zwracana jest Klientowi natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. W przypadku towarów zwracanych bez podania przyczyny i pisemnego wniosku o reklamację koszt ich odesłania ponosi Klient.
7.Firma Star-Fryz nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie powstałe w wyniku transportu, z winy przewoźnika.
b. Zwroty
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony i pozbawiony. Zwracany towar należy odesłać pocztą lub kurierem wraz z dokumentem  zakupu i oświadczeniem.
Kwota zakupu zostanie zwrócona w ciągu 3 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta lub przekazem pocztowym na adres wskazany w zamówieniu.
 
8.Postanowienia końcowe
a. Firma Star-Fryz nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie produktu powstałe z winy przewoźnika.
b. Firma Star-Fryz nie ponosi odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez firmę kurierską.
c. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a firmą Star-Fryz ze Stargardu. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie Klientowi wraz z przesyłką faktury VAT lub Paragonu.
d. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
e. Postanowienia niniejszego regulaminu nie ograniczają szczególnych uprawnień konsumentów, przysługujących im na mocy obowiązujących przepisów prawa.
f. Firma Star-Fryz dokłada wszelkich starań aby opisy umieszczonych w  sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. Nie ponosi jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru lub nagłą zmianę ich przez producenta. Informacje zawarte na stronie nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń wobec firmy Star-Fryz.

g. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów.

h. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub właściwy dla miejsca wykonania umowy.
i. Polityka prywatności. Dane podane podczas rejestracji są wykorzystywane jedynie na użytek wewnętrzny firmy Star-Fryz w celach ewidencji sprzedaży i kontaktu z Klientem. 
 
Wypełnienie obowiązku informacyjnego RODO
Dane nie będą przetwarzane i udostępniane osobom trzecim.
 
Wszelkie dane osobowe użytkowników zamieszczone w serwisie chronione są  zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych  osobowych. Właścicielem serwisu jest firma Star-Fryz. Administratorem  informatycznej bazy danych jest Star-Fryz
j. Firma Star-Fryz zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego Regulaminu. Zmiana Regulaminu odnosi skutek prawny dopiero w momencie zapoznania się Klienta z nową treścią-poprzez publikację Regulaminu na stronie www.star-fryz.pl w dziale REGULAMIN. 
k. Odstąpienie od umowy: formularz